In oktober is de corporate campagne gestart voor NLO Shieldmark, de merken- en modellenpraktijk van NLO. We lanceren met trots onze nieuwe website en tegelijkertijd introduceren we onze nieuwe pay-off:
‘NLO Shieldmark. Beschermt merk & model’.

 

De campagne wordt gedragen door drie prikkelende vragen via het mechanisme ‘Mag…..?’. U kunt de vragen, op creatieve wijze vormgegeven, de komende weken tegenkomen op billboards langs de A4, via LinkedIn en u kunt ze als radiocommercial horen op BNR in de ochtend- en avondspits. En uiteraard is de campagne prominent aanwezig op de homepage. Klik op één van de campagnebanners of op onderstaande alinea voor de antwoorden op de ‘Mag…’-vragen.

Neem contact op

Mag je een koe op een pakje margarine afbeelden?

Het antwoord is simpel: nee. Tenminste, als de koe een prominente rol speelt op die verpakking. Dat komt omdat margarine, in tegenstelling tot bijvoorbeeld roomboter, niet met koeienmelk wordt gemaakt. Door het afbeelden van een koe op de verpakking van een margarinekuipje kan de consument dan ook misleid worden.

Lees meer

Fortify #2: de keerzijde van 'Plain Packaging'

In de nieuwste Fortify leest u o.a. het interview met mede-eigenaar Angélique Schepers over de bijzonderheden van merkbescherming rondom de verffabriek uit de Achterhoek.  En de keerzijde van merkloze producten; niet alle effecten zijn even gewenst.

Lees Fortify

Merkregistratie voor starters en het midden- en kleinbedrijf

Als startende ondernemer is het van groot belang uw merk te registreren. NLO Shieldmark heeft een gespecialiseerd team samengesteld met veel ervaring in de registratie van merken voor starters en MKB.

Lees meer

Maak kennis met onze adviseurs

Naar alle adviseurs

Fortify magazine

Fortify is het relatiemagazine van NLO Shieldmark en NLO. Het blad verschijnt 2x per jaar en staat vol interviews, praktijkinformatie en nieuwsitems.

Bekijk Fortify

Kenmerkend nieuwsbrief

Meld u aan voor Kenmerkend, onze digitale nieuwsbrief. Kenmerkend belicht actuele cases uit de merken- en modellenpraktijk.

Bekijk Kenmerkend
Aanmelden nieuwsbrief

Nieuws

Mag je mayonaise zonder eieren mayonaise noemen?

  In de Verenigde Staten maakt een start-up op dit moment furore met de marktintroductie van een veganistische mayonaise. Naar goed...
Lees verder >

NLO Shieldmark lanceert campagne

  Maandag 13 oktober lanceert merken- en modellenbureau NLO Shieldmark een nieuwe corporate campagne: ‘NLO Shieldmark. Beschermt merk...
Lees verder >

Douanerapport 2013 over inbeslaggenomen goederen

Net als in 2012 kwam in 2013 het grootste deel van de in beslag genomen goederen uit China. Dat blijkt uit het uitgebreide rapport van de Europese Commissie over douaneacties in de Europese Unie. Andere landen zijn Hong Kong, Egypte (vooral voedingsmiddelen) en Turkije (cosmetica, parfum). Vergeleken met 2012 is er een toename van het aantal gevallen van inbeslagname van voedingsmiddelen en alcoholische dranken.

De detailhandelswaarde van de in 2013 in beslaggenomen goederen bedraagt 768 miljoen euro.

Lees verder >