Op maandag 13 oktober is de corporate campagne van start gegaan voor NLO Shieldmark, de merken- en modellenpraktijk van NLO.
We lanceren met trots onze nieuwe website en tegelijkertijd introduceren we onze nieuwe pay-off:

‘NLO Shieldmark. Beschermt merk & model’.

 

De campagne wordt gedragen door drie prikkelende vragen via het mechanisme ‘Mag…..?’. U kunt de vragen, op creatieve wijze vormgegeven, de komende weken tegenkomen op billboards langs de A4, via LinkedIn en u kunt ze als radiocommercial horen op BNR in de ochtend- en avondspits. En uiteraard is de campagne prominent aanwezig op de homepage. Klik op één van de campagnebanners of op onderstaande alinea voor de antwoorden op de ‘Mag…’-vragen.

Mag je een stoel printen?

De snelle ontwikkeling van de 3D-printer maakt het in de toekomst voor iedereen mogelijk om producten te printen. Voor het eerst krijgt het modellen- en merkenrecht te maken met de mogelijkheid in een thuisomgeving kopieën te maken, met behulp van 3D-bestanden, gedownload van internet. Wanneer de afmetingen van die ene designstoel voor iedereen toegankelijk zijn, kan met weinig moeite een exacte kopie worden gemaakt. Wat nu nog een ver-van-mijn-bed-show is, kan snel werkelijkheid zijn. In de muziek- en filmindustrie heeft men dat aan den lijve ondervonden. 

Lees meer

Merkregistratie voor starters en het midden- en kleinbedrijf

Als startende ondernemer is het van groot belang uw merk te registreren. NLO Shieldmark heeft een gespecialiseerd team samengesteld met veel ervaring in de registratie van merken voor het midden- en kleinbedrijf. 

Lees meer

Maak kennis met onze adviseurs

Naar alle adviseurs

Fortify magazine

Fortify is het relatiemagazine van NLO Shieldmark en NLO. Het blad verschijnt 2x per jaar en staat vol interviews, praktijkinformatie en nieuwsitems.

Bekijk Fortify

Kenmerkend nieuwsbrief

Meld u aan voor Kenmerkend, onze digitale nieuwsbrief. Kenmerkend belicht actuele cases uit de merken- en modellenpraktijk.

Bekijk Kenmerkend
Aanmelden nieuwsbrief

Nieuws

Geluidsmerk van grote waarde

In navolging op ons artikel ´Een geluidsmerk beschermen, dat klinkt als muziek in de oren´ van 6 december 2012 over de mogelijkheden van...
Lees verder >

Oppositie: PUI PUI tegen Piu Piu – Is er kans op verwarring?

Geregeld voert NLO Shieldmark namens een cliënt een oppositie tegen een nieuw aangevraagd merk. Zo ook in dit geval, waar de cliënt vond...
Lees verder >

Douanerapport 2013 over inbeslaggenomen goederen

Net als in 2012 kwam in 2013 het grootste deel van de in beslag genomen goederen uit China. Dat blijkt uit het uitgebreide rapport van de Europese Commissie over douaneacties in de Europese Unie. Andere landen zijn Hong Kong, Egypte (vooral voedingsmiddelen) en Turkije (cosmetica, parfum). Vergeleken met 2012 is er een toename van het aantal gevallen van inbeslagname van voedingsmiddelen en alcoholische dranken.

De detailhandelswaarde van de in 2013 in beslaggenomen goederen bedraagt 768 miljoen euro.

Lees verder >